• 1
  • 1

جزییات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵

جزییات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته  سال ۹۵

..................................

دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی و سایر اطلاعات لازم قبل از آغاز ثبت نام بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی گفت: تمام داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات لازم از دوشنبه 16 آذر تا یکشنبه 22 آذر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و برای تکمیل تقاضانامه شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت 300 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام برای خرید سریال ثبت نام اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: با توجه به اینکه هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کد رشته اصلی خود (کد رشته اول) از میان 66 کد رشته‌ای که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته شناور مشخص شده است برای انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته‌های شناور اقدام کند. ولی این داوطلبان باید مبلغ 300 هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام شرکت در آزمون کد رشته دوم پرداخت کرده و یک سریال اعتباری دیگر دریافت کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که علاقمند به گزینش رشته‌های تحصیلی پیام نور و غیر انتفاعی و غیر دولتی هستند باید برای شرکت در گزینش این رشته‌ها 92 هزار ریال پرداخت کنند.

توکلی با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آن از روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه سال 95 تا چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه سال 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد گفت: داوطلبان می‌توانند در این مدت با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش برای دریافت و پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

به گفته وی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 صبح و بعدازظهر پنجشنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می‌شود.
.............................................................................
"سامانه صدای راهنما"

 مشاوره دهنده تخصصی کارشناسی ارشد ناپیوسته

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071290  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل


توجه:در صورت شنیدن پیغام خطا و یا عدم برقراری ارتباط به علت شلوغی خطوط، کمی صبر نموده و مجددا تماس بگیرید.


http://telegram.me/sedayerahnama

نوشتن دیدگاه


ورود به سایت

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.